Proč jsem začal dělat Amway

21.06.2014 03:41

Na úvod bych Vám rád něco řekl. Patřil jsem kdysi mezi kritiky MLM. Opovrhoval jsem tímto způsobem prodeje a nechtěl jsem s ním mít nic společného. Ano, byl jsem jedním z kritiků...

Co mě přimělo změnit názor?

Bylo to více věcí, ale ze všeho nejvíc asi můj současný sponzor. Nemohl jsem přijít na to, proč tak chytrý člověk se věnuje - podle mě - takové "blbosti". Začal jsem si tedy zjišťovat informace. Měl jsem štěstí, že tehdy byl Internet v počátcích. Proč štěstí? Protože na Internetu je spousta balastu a nevím, jestli bych dokázal tehdy rozlišit, co z toho, co se na Internetu píše, je pravda. To se bohužel netýká jen Amway.

Zjistil jsem si fakta a ta svědčila ve prospěch Amway. Na zbylé otázky mi sponzor dal pro mě srozumitelné odpovědi. A nakonec jsem si řekl, že to tedy vyzkouším, protože jsem viděl, že nic neriskuji.

Samozřejmě mě lákala možnost, vytvořit si zdroj příjmu. Byl jsem tehdy "ve třeťáku na vejšce" a byl nejvyšší čas se rozhlížet, co budu po škole dělat. Chtěl jsem zůstat v oboru, protože jsem studoval obor, který byl zároveň mým koníčkem. Bohužel, z hlediska financí je hodně nezajímavý a proto se mi líbila představa, že bych se mohl tomuto oboru věnovat a zároveň mít příjem odjinud.

Problém byl v tom, že jsem tomu příliš nevěřil. Ze svého okolí jsem znal lidi, kteří Amway dělali, ale nevěděl jsem, jak moc úspěšně či neúspěšně. Hlavně jsem ale nevěřil sám sobě, protože jsem introvert a toto podnikání mi připadlo jako něco, co bych asi nezvládl. Ale protože můj sponzor byl ještě větší introvert než já, řekl jsem si, že když to může zkusit on, proč bych nemohl já.

Důvod mé registrace lze tedy shrnout do 3 bodů - 1) chtěl jsem vyzkoušet zboží a chtěl jsem ho mít za velkoobchodní ceny, 2) i když jsem nevěřil, že se to povede, existovala jiskřička naděje, že když mi sponzor pomůže, mohl by z toho být alespoň nějaký vedlejší příjem a 3) řekl jsem si, že když nic neriskuji, tak to zkusím.

A tak jsem podepsal registraci.