Můj první úspěch v Amway

23.06.2014 02:13

No, když tak o tom přemýšlím, tak to vlastně nebyl můj úspěch, ale spíš úspěch mého sponzora. Ale to předbíhám...

Musím otevřeně přiznat, že po podpisu soupravy se mi do práce moc nechtělo (jako introvert jsem nechtěl nikomu nic vysvětlovat). Když mi ale po několika týdnech od registrace sponzor nabídl, že pro mě "ukáže plán" (tj. že to za mě vysvětlí nějakému mému kamarádovi), docela mě to překvapilo. Z brigád jsem nebyl zvyklý, že by mi šéf nabídl, že za mě něco udělá. Očekával jsem, že budu "hozen do vody", abych se naučil "plavat" (takže budu "makat" na svého sponzora), ale nic takového se nestalo. Stal se pravý opak - můj sponzor mi nabízel, že bude "makat" on na mě.

Proto jsem moc neváhal a svému sponzorovi přivedl kamaráda, jehož teta dělala Amway a o němž jsem věděl, že má na Amway asi podobný názor jako jsem měl předtím já. Říkal jsem si, že jestli se do toho pustí tenhle člověk, existuje šance, že by to mohlo fungovat. Mojí výhodou bylo, že jsem měl pověst kritika Amway, takže když můj sponzor skončil s vysvětlováním plánu, bylo vidět, že můj kamarád neví, co na to říct.

Nakonec ze sebe vysoukal slova, která si pamatuju dodnes: "No, když už ses do toho pustil Ty, tak na tom asi něco bude."

A tak jsem zaregistroval svého prvního člověka. Jak říkám, úspěch by si měl připsat na konto můj sponzor, ale ten člověk byl u mě ve skupině! Hurá! Jdeme budovat byznys! :-)